Herrljunga Modellflygklubb

Vi når högst!

Onsdagsaktivitet i vår klubbstuga

Ett medlemskap i Herrljunga Modellflygklubb (HMFK) ger dig både tillgång till att flyga vid vårt fina fält och även tillgång till vår klubbstuga! Vi samlas varje onsdag kring klockan 18 för flygning, byggverksamhet, körning med inomhusbilar (vintertid), med mera. Fika serveras (20 kr).

Vårt fält är ungefär 80x60 meter och ligger cirka 250 meter från klubbstugan. Fältet är idealiskt placerat med stora öppna ytor i alla riktningar.

I klubbstugan har vi en stor bygglokal, ett enkelt kök och även en stor lokal för montering och även viss lagring av modeller (på vintern har vi en bana för radiostyrda bilar i hela lokalen).

På sommaren finns, både för gäster och medlemmar med eget tält, husvagn eller husbil, möjlighet att övernatta på området.

Medlemsavgift (för 2019)

Junior (0 - 17 år) och studenter.

Inklusive medlemskap i SMFF (Svenska ModellFlygFörbundet).

Senior.

Inklusive medlemskap i SMFF.

1090 kr.

Senior.

Exklusive medlemskap i SMFF.

700 kr.

Gästmedlemsskap.

Förutsätter fullt medlemsskap i en annan modellflygklubb och SMFF.

Stödjande medlem.

Tävlingslicens SMFF.

200 kr.

FAI-licens.

50 kr.

Betalsätt

Oavsett betalsätt skall namn och adress anges som referens.

• Bankgiro 866-0474
  • Swish 123 099 13 56